Volgen op

Wedstrijdprogramma's nog niet beschikbaar

Zoals al door een enkeling is opgemerkt is het programma en het klassement op de startpagina op dit moment niet beschikbaar. Hetzelfde geldt voor de programma-pagina van het eerste elftal.

Op dit moment zijn nog niet alle teams voorzien van een nieuwe competitie-indeling of een speelschema. Om dit automatisch in de website van IJsselmeervogels in te laden maken we gebruik van een technische koppeling (een dataservice) die ons voorziet van indelingen, klassementen, programma's en uitslagen.

Daarnaast is van deze dataservice deze zomer een nieuwe versie beschikbaar gesteld. De technici van de mediacommissie van IJsselmeervogels zijn op dit moment deze aanpassingen aan het doorvoeren.

Het devies is zodoende nog even te genieten van deze welverdiende zomerstop. Bij de start van het nieuwe seizoen zullen alle teams hun gegevens wederom raadpleegbaar hebben. Tot die tijd: nog even geduld.

Mediacommissie IJsselmeervogels

Deel via