Volgen op

Vrouwen 1 wint laatste competitiewedstrijd en is strijdvaardig voor halve finale beker en nacompetitie

De laatste competitiewedstrijd van het seizoen, op bezoek bij DVS '33 in Ermelo. De geel zwarten die nog alles te winnen of te verliezen hebben, verloren de eerste confrontatie op de Westmaat met 3-1. Weinig wind, de zon hoog en de oplopende temperatuur zorgden voor heerlijk maar pittig voetbalweer.

Met de Rooie Armada naar DEM!

We strijden nog volop mee om de titel! Zaterdag 18 mei speelt ons vlaggenschip, IJsselmeervogels 1, de zeer belangrijke wedstrijd tegen R.K.V.V. DEM. Om 15.30 uur wordt er afgetrapt in Beverwijk. We willen met zoveel mogelijk supporters ons team aanmoedigen! Ga jij ook mee?

Pupil van de week; Jael Versteeg

Ook tegen DOVO is er weer een pupil van de week. Deze keer is dat Jael Versteeg.

Voorbeschouwing: Vertrouwde tegenstander terug op de Westmaat

IJsselmeervogels blijft nog in de race voor het kampioenschap. Zelf werd er ruim gewonnen van SV Urk (1-6) dankzij een ontketende Thomas Beekman, al blijft koploper RKAV Volendam nog met 3 punten los staan na de met 3-0 gewonnen wedstrijd tegen nummer 2 Genemuiden, dat door deze nederlaag zakt naar plaats 4. Ook regiogenoot Sparta Nijkerk wipt over Genemuiden heen door een zwaarbevochten 3-2 zege op Hoogeveen, met dank aan doelpunten van oud Vogels Christos Ibrahim en Roy Bakkenes. Laatstgenoemde kwam in het verleden ook nog uit voor onze tegenstander van zaterdag, vv DOVO.

Clubhuis decor wekelijkse Talkshow Carrie ten Napel

Omroep Max gaat vanaf september dit jaar de nieuwe Talkshow met presentator Carrie ten Napel opnemen en uitzenden vanuit het Clubhuis van IJsselmeervogels. Carrie Ten Napel presenteert nu nog, samen met Charles Groenhuijsen, de Max-avond bij Op1 en was dus ook in de race voor de presentatie van een nieuwe talkshow bij de NPO.

Futsal 1 wint eerste play-off wedstrijd tegen Zeemacht

Afgelopen maandagavond is IJsselmeervogels Futsal 1 erin geslaagd om de tweede ronde van de play-offs te bereiken. In een zeer spannende uitwedstrijd tegen het gehavende Zeemacht, werd uiteindelijk met 1-3 gewonnen. Na een bijna 2 uur durende reis kwamen de Vogels eindelijk aan in Den Helder, waar ze het moesten opnemen tegen de bemanning van Zeemacht. In deze eerste ronde van de play-offs telt alleen een overwinning, dus het was vanaf het begin alle hens aan dek.

Tribunespel: dinsdag laatste kans afhalen prijzen

Iets gewonnen bij het Mega Tribunespel tijdens Koningsdag 2024? Dan kan de prijs dinsdagavond 7 mei tussen 19.00 en 19.30 uur opgehaald worden in ons sponsorhome 'De Salentein Lounge'. Let op! Dit is de laatste afhaalmogelijkheid van de prijzen!

Futsal 1 uitgeschakeld in de beker

Afgelopen vrijdag is het IJsselmeervogels Futsal 1 niet gelukt om zich te plaatsen voor de halve finale van het bekertoernooi. In eigen huis was Voorwaarts met 1-2 te sterk. Voorafgaand aan de wedstrijd was de spanning om te snijden. Omdat de wedstrijd onder speciale omstandigheden werd gespeeld, mochten de vele supporters louter toekijken vanuit de sporthalbar.

Aanmelden en afmelden leden, wees op tijd!

Het seizoen loopt langzamerhand weer op zijn einde. Dit houdt ook in dat er veel mutaties gaan komen in ons ledenbestand. Nieuwe leden melden zich aan. Een aantal spelers stoppen of vertrekken naar een andere vereniging en melden zich dus af. Gelukkig is dit een geoliede machine binnen onze ledenadministratie maar dan moeten deze aan- en of afmeldingen wel tijdig worden doorgegeven. Lees in onderstaand bericht alle informatie die je nodig hebt bij het aan- of afmelden van jouw lidmaatschap.

Vogels winnen ruim op Urk

IJsselmeervogels heeft in de titelstrijd geen fout gemaakt op Urk. Tegen de lokale SV werd er met maar liefst met 1-6 gewonnen. Doordat ook RKAV Volendam geen fout maakte tegen SC Genemuiden (3-0) stijgt de ploeg van Karsten weliswaar een plekje, maar blijft het verschil met de Wijdbroeken met nog drie wedstrijden te gaan drie punten. Sparta Nijkerk (3-2 winst tegen Hoogeveen) volgt met 56 punten op 1 punt achterstand en Genemuiden zakt met 55 punten naar plek 4. De Vogels doen dus wat het moet doen het blijft dus ongemeen spannend!

Wedstrijdverslag >>

Alle evenementen