Volgen op

Vacatures

IJsselmeervogels drijft op haar vrijwilligers. Op allerlei gebied zijn mensen actief om ervoor te zorgen dat er gevoetbald en getraind kan worden door velen. Iedere keer is daar ook weer versterking gewenst. Heb je zin om je ook in te gaan zetten voor onze mooie club, neem dan contact op via [email protected]. Je kunt natuurlijk ook altijd een van de commissieleden aanschieten.

Op dit moment hebben we de huidige vacatures:

IJsselmeervogels Events

Hou je ervan dat er leuke evenementen bij IJsselmeervogels georganiseerd worden en wil je daar je steentje aan bijdragen? Dan is IJsselmeervogels Events op zoek naar jou! Deze groep enthousiastelingen kan dringend nieuwe mensen gebruiken, met verse ideeën, om zo ook de events in de toekomst te kunnen waarborgen binnen onze mooie vereniging.

Enthousiast geworden? Neem dan contact op met Peter Bronkhorst.

Facilitaire Commissie

Iedere dag is een groep van vrijwilligers bezig om ons sportpark netjes te houden en klein onderhoud te plegen. Regelmatig worden er ook grotere projecten opgepakt. Voor zowel de dagelijkse activiteiten alsook de grotere projecten kunnen we altijd hulp gebruiken.

Zie jij mogelijkheden om je voor dit enthousiaste team in te gaan zetten? Neem dan contact op met Bert Koelewijn.