Onze club

Volgen op

Kidsclub Rooie Vogels

IJsselmeervogels is er ook voor de jeugd, en niet alleen de voetballende jeugd. Daarom is Kidsclub Rooie Vogels in het leven geroepen. De Kidsclub is bedoeld voor kinderen van 0 tot 16 jaar. Doelstelling van de Kidsclub is om de jeugd zich thuis te laten voelen binnen de vereniging en kennis te laten maken met de club IJsselmeervogels. Hierdoor wil Kidsclub Rooie Vogels de club als warme familieclub verder op de kaart zetten.

Het lidmaatschap voor de Kidsclub bedraagt € 5,00 per seizoen. Hiermee kunnen de leden (met korting) deelnemen aan de verschillende activiteiten die de Kidsclub organiseert. Denk hierbij aan voetbalclinics, kinderbingo's, het jaarlijkse FIFA-toernooi en de activiteiten rondom de Open Dag. Daarnaast ontvangt elk nieuw lid een attentie en een jaarlijkse verjaardagskaart en krijgen zij korting bij de Fanshop.

Angela van de Groep - voorzitter Kidsclub
Maria de Graaf - algemeen
Jolanda de Graaf - algemeen
Cynthia de Graaf - algemeen